Jak oznaczać reklamę w Social Mediach?

Przedsiębiorco, zastanawiasz się jak oznaczać reklamy w social mediach?

To artykuł specjalnie dla Ciebie!

Publikacje reklamowe powinny być czytelne, jednoznaczne i zrozumiałe, tak aby każdy odbiorca mógł je rozpoznać.

Co to znaczy?

Oznaczenie materiałów reklamowych uznajemy za czytelne, jednoznaczne i zrozumiałe, jeżeli jest:

✅ w widocznym miejscu, np. na początku opisu lub nagrania,
✅ wyróżniające się względem pozostałej treści,
✅ napisane wyraźną i wystarczająco dużą czcionką,
✅ w języku polskim, o ile profil jest prowadzony w tym języku,
✅ dokonane z użyciem określeń jednoznacznie wskazujących na komercyjny charakter publikacji.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym jak prowadzić biznes, skontaktuj się z Nami!

Możliwość komentowania została wyłączona.